1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 822447

Sv: Hur långt ned sjunker Timrå?
Hahl Bundy: Faan vad trött jag blir på att läsa alla negosar.Faan alla lag är ju ojämna.Så fort ett lag gör en bra match ja då är man guldfavoriter.nästa dag förlorar antingen mot ett bottenlag eller stort mot ett topplag och då hamnar man i kvalserien.Vad är det som säger att vi inte har en chans i slutspelet har man den inställningen då kan man lika gärna lägga ner.Obs detta är inte ett svar riktat mot dig enkom utan alla som är så himla neg.Eller sk medgångssupp.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.