mike66: Bra att du fick med lite bilder på Ordförandens sädessäck. Han gjorde det bra Jimmy Uhlin. Klart att man ska i egenskap av ordförande gå i spets och visa sina bästa sidor.
Länkar:
http://www.smhl.net/shg
http://www.smhl.net/shg