1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 822654

Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-01-22
Ambroo: Vad gäller Koskinen så lever man i det förgångna om han tror på det där. Han var sheriff i egen zon för 2-3 år sedan. De sista åren har han antingen varit skadad eller åkt runt och varit rädd för att bli skadad. Misstänker nästan att karln är hypokondrier eller nåt...
Asplund kändes förra året som en ok back-up, men då jämförde vi med Oksa och då verkade det mesta ok. I år har det med pinsam tydlighet stått klart att han inte på långa vägar håller ES-klass...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.