1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 822659

Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-01-22
Poffa:

I det inlägget vi pratar om har han aldrig nämt någon nykomling!

Ambroo skrev:

"Talangscouten: Var nånstans hyllar jag honom? Jag har heller inte sagt/skrivit att jag föredrar honom iställer för en sån som Kokko! Jag konstaterar bara att det är imponerande av ett lag som Piteå att ha en sån spelare på kroken då allt vi fick napp på var en föedetting som var inne på fyra bakåt igår...

Det hade vi säkert gjort, men frågan är ju om vi ens funnits om du suttit vid tyglarna.

Nic hade en för liten hjälp eller var det huvudet som var för stort?"


Dags att börja lukta på det där luktsaltet nu hoffa...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.