1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 822664

Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-01-22
Som det ser ut nu är jag mest orolig för målvaktssidan. Backe är vad det verkar på tok för ojämn. Håller med Wikegård, han är ingen målvakt som vinner matcher åt sitt lag. Han är bra då backarna är bra, är de dåliga är även han dålig. Kliver sällan fram och gör idiotmatcher och på så vis räddar poäng när övriga laget sviktar. Men går han sönder, vågar inte tänka på det, ja då kan vi snacka kris...då har vi ingenting! Asplund håller inte, så enkelt är det!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.