1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 822671

Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-01-22
Talangscouten: Men för hel.... Du måste ju lida av grav dyslexi! Jag kan inte förstå hur nån kan missuppfatta det där?! Sen att jag missar i stavningen i just det inlägget är för att det är svårt att hålla sig kall och resonera vettigt med folk som ändå inte vill/kan förstå.

Du gör dig heller inte så bra i betraktarens ögon... Fick nyss en bubbla: "Han har inte varit sämre än någon annan in förlustmatcherna" -citat Talangscouten om Niskanen. För att 4 inlägg senare skriva "Helvete, jag läste fel på swehockey, okej minus 6 var ju inte så bra direkt" Sen klagar han på dej att du går efter stat.

Det sista som du skrev i ditt senaste inlägg syr dock ihop din dag rätt bra: "Även en talangscout kan göra fel..."

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.