1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 823176

Sv: HV 71 - Timrå IK 2007-01-22
Essvikare: Ursäkta? Men vadå "leta fel hela tiden"?
Jag vet inte om jag har letat fel hela tiden, däremot tycker jag fortfarande att inställningen har varit usel o under all kritik ibland.
Om man torskar borta mot HV, Ok det är inget konstigt med det, men sättet man gör det på.
Man måste väl åtminstone få kräva lite mer?

Jag tycker inte det är negativt snarare realistiskt.

Om du sen har läst lite längre ner så ser du kanske att jag ändå är imponerad över att vi har lyckats så bra som vi ändå har gjort, all credit för det. Vad räknas det som?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.