fanzin: "Jag hatar brynäs mest av alla lag som finns."
Hata Brynäs? Jah, det är dåh fan att ni inteh får lärah er nått i skohlan nuh för tiden...
DJ Hemp: "Gran Feudo", 62kr är ett hyggligt rödvin. Har du kvar av veckopengen så testa min favorit "Marques de Caceres" 84 kr tror jag. Lägger sig som ett sommarmoln i gommen..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Hata Brynäs? Jah, det är dåh fan att ni inteh får lärah er nått i skohlan nuh för tiden...
DJ Hemp:
"Gran Feudo", 62kr är ett hyggligt rödvin. Har du kvar av veckopengen så testa min favorit "Marques de Caceres" 84 kr tror jag. Lägger sig som ett sommarmoln i gommen..