mikenomad: Koskinen har ju inte varit hel på tre säsonger... Kalle har sen säs. 03/04 spelat hela 78 av 144 matcher i grundserien och lägger man till slutspel så blir väl siffran av matcher än mer imponerande.
När det gäller Niskanen så klev han av med känningar i ljumsken, men personligen så tror jag att han gjorde det därför att han skämde ut sig på sin forna hemmabana med föga smickrande -4... Det kanske är just därför som det inte är någon fara med honom och att han därmed förväntas spela på lör.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
När det gäller Niskanen så klev han av med känningar i ljumsken, men personligen så tror jag att han gjorde det därför att han skämde ut sig på sin forna hemmabana med föga smickrande -4... Det kanske är just därför som det inte är någon fara med honom och att han därmed förväntas spela på lör.