1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 823641

Sv: Kontraktsläget
Viktigt att Sanny förlänger, även om jag precis som andra gärna sett ett flerårskontrakt. Jaja, mycket vill ha mer.
Då har vi alltså Sanny, Styfen, Lotvonen och Kokko på kontrakt. Strålman ett år till vore en dröm, och i o m det stundande faderskapet känns det inte längre som en omöjlig utopi. Det är heller inte endast en ensidig, egoistisk önskan från min sida - han skulle faktiskt må bra av en säsong till om han har för avsikt att kliva in i NHL som en ordinarie, spelande back.

Moe bör givetvis - och rimligen - få chansen nästa säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer