1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 82433

Sv: Hemp, din fegis
westerlindar´n:

Hmmm, själv ansåg jag som sagt att tjutet blev lite väl svagt! Förvarade skiten i en plasttunna i tvättstugan (vi bodde i ett rejält hus utanför Sthlm på den tiden, kring -97)... Så när man satt och kollade på t ex en direktsänd hockeymatch på TV gick man iväg och skyfflade i mer och mer tjut i glaset vid spelavbrott... Det tog sin tid innan man uppnådde den behagliga salongsberusningen, vill jag lova! Fast när det väl hände kändes det å andra sidan så jääävla skönt...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.