Eftersom Ambroo inte är inloggad vågar jag mig på att svara. Antagligen är det så att TIK-fans är värsta sortens medgångssupportrar. Intresset för TIK håller sakta men säkert på att tyna bort. Om om några år är det bara de närmast sörjande kvar...återigen.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Eftersom Ambroo inte är inloggad vågar jag mig på att svara. Antagligen är det så att TIK-fans är värsta sortens medgångssupportrar. Intresset för TIK håller sakta men säkert på att tyna bort. Om om några år är det bara de närmast sörjande kvar...återigen.
Vad tror du själv anledningen är?