Laken: Pinsamt å se Kenta slänga in Kalle å Sanny i 4mot 4. Va faan tänker karln med? Timrå var helt jävla urusla fortsätter detta missar man slutspel! Sen var ju domar Sjöberg sjukt bra !!!! Timrå spelar powerplay, hoppar in AIK spelare i Timrå zon å hux flux spelar man 5 mot 5 i 20 sek? Björn Svensson får utvissning???? Sjöberg skämmer ut sig men Wernblom å AIK var nog nöjd idag med besluten... Kristofferson huvudtaklar Niskanen å får 2 min? Ha haha hahaaa..... Åsso alla jävla AIK fans som kommer in på gästboken efter matchen ! Ni är inte New York Rangers bara för att ni får extra poängen mot uselt Timrå. Visa lite ödmjukhet erat lag har gjort en kanonsäsong men ni håller på å jiddrar som pajaser jämt !!!!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Sen var ju domar Sjöberg sjukt bra !!!! Timrå spelar powerplay, hoppar in AIK spelare i Timrå zon å hux flux spelar man 5 mot 5 i 20 sek? Björn Svensson får utvissning???? Sjöberg skämmer ut sig men Wernblom å AIK var nog nöjd idag med besluten... Kristofferson huvudtaklar Niskanen å får 2 min? Ha haha hahaaa.....
Åsso alla jävla AIK fans som kommer in på gästboken efter matchen ! Ni är inte New York Rangers bara för att ni får extra poängen mot uselt Timrå. Visa lite ödmjukhet erat lag har gjort en kanonsäsong men ni håller på å jiddrar som pajaser jämt !!!!
Vi behöver våra tre super finnar.....