Laken: vore nästan på sin plats om denna tråd mailades till tränar paret under morgandagen eller att Jimmy H tar och gör en intervju med lagkaptenen så att han får en chans att ge sin syn på saken.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
vore nästan på sin plats om denna tråd mailades till tränar paret under morgandagen eller att Jimmy H tar och gör en intervju med lagkaptenen så att han får en chans att ge sin syn på saken.