1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614881 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 824986

Sv: Uselt Timrå, pinsamt Kenta!
Är bara att hålla med på alla punkter..... har dock rätt länge tyckt att Kenta är för passiv i sin coaching. Ofta krävs det underläge med mer än 3 mål innan han ens funderar på en Time-out sen toppar han aldrig laget när det behövs varken i slutet på matcherna eller i viktiga PP utan det enda han egentligen gör att hålla reda på vilka femmor som ska vara på isen o det borde vilken tjomme som helst kunna hålla rätt på..... hade det vart lite tåga i han hade han bänkat vissa spelare... Jonte för längesen bla... nä fram med Wikegård i båset nästa säsong.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer