1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 825376

Sv: Någonting är fel, ohyggligt fel...
Dream Team: Det är väl knappast någon som ligger på gränsen för att ta en plats i Timrås laguppställning i år? Kan man knyta skridskorna och inte behöver sitta med dropp i armen i avbytarbåset så har man fått spela. Om det är de som spelar för ett kontrakt nästa år - då spelar man för Nubben på läktaren och inte för Kenta i båset. Alltså tar man i lite extra om man är intresserad av att stanna kvar.

Sedan kan det så klart vara störande för laget på många sätt men det måste väl alla inblandade vara så pass professionella inför att det blåser över på en vecka.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.