1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 825426

Sv: Någonting är fel, ohyggligt fel...
El Maco: Nu senast plockade vi Warg(som förvisso bara var utlånad till IFSH för några säsonger sedan), men jag misstänker att Nubben redan här fick upp ögonen för Warg. Till nästa säsong lär Alexander Larsson dra på sig den röda tröjan. Så visst tjänar vi på att vi har Sundsvall i Allsvenskan. Sen vore det väl inte fel att en sån som Anton Lander kunde gå motsatt riktning redan nästa år för att få värdefull erfarenhet av seniorhockey.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.