1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 825437

Sv: Någonting är fel, ohyggligt fel...
Frella: Jag håller inte med om Lander, ta det lugnt med honom. Låt han vara 1:e/2:e center i J20 nästa säsong istället. Han är en spelare som är för bra för fjärde kedjor. Det är bättre att han som 16-åring får fortsätta att vara en ledande figur i det lag han spelar. Precis som han fått vara i J18 denna säsong, att liksom spela alla pp och alla bp, ta viktiga tekningar i slutet och så vidare.

Sedan ser jag gärna att han slussas in i A-laget vårat när han är redo, om han nu fortsätter att utvecklas framåt vill säga.

Men det är min åsikt det. Just nu i alla fall.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.