1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 825456

Sv: Någonting är fel, ohyggligt fel...
Helg Ernest: Nej, faktiskt inte. I mitt korplag i innefotboll (vi vann i morse) så diskuterar vi fram laguttagning gemensamt. Då är det nog i hockey i division IV också. I elitidrott tenderar toppstyrning att fungera bäst. Just nu är väl beslutsordningen ungefär

Styrelsen

Sportchef

Tränare

Spelare


Tror du att laget skulle spela bättre om det var

Spelare-tränare-sportchef-styrelse

som gemensamt fattade beslut med konsensus?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.