1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614703 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 82553

Sv: Koivunen
dr Dängroth: Problemet är väl att vi lär tappa vår - särklassiga - förstacenter. Hautamaa var väl tänkt att vara andracenter och försvann. Koivunen kan nog ta rollen av center i en andrafemma i elitserien. Micke Lind klarar definitivt av att ta en femma. Det skulle vara kul med en riktigt stabil center till. En ny Zäta går inte att köpa för pengar men en som klarar av att vara en topp-tiocenter i elitserien vore kanon. Är det realistiskt att tro på?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.