1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 825531

Sv: Någonting är fel, ohyggligt fel...
El Maco: Koskinen har varit en tillgång tidigare åldern skridskoåkningen plus alla skador inte mycket att göra åt o är naturligtvis logiskt sista säsongen i Tik.
När det gäller Sundh så är nedgången just nu också logisk men säkert tillfällig
axelskadan gjorde att det nu syns tydligt att han spelar försiktigare vid sarg o inte heller satsar exakt lika frejdigt som tidigare i andra närkamper plus lagets allmänna tillstånd nu (vilka nu än problemen är?::) har naturligtvis påverkat även honom!

Han kommer igen snart en kille med den lysande skridskoåkningen o fysiken kommer att utvecklas rejält också tekniskt o spelmässsigt framöver även med svackor då o då..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.