1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 825653

Sv: Någonting är fel, ohyggligt fel...
Helg Ernest: .........ursäkta men en tanke till slog mig. ( AJ!! )
Om nu spelarna vore rädda att få sparken, så skulle väl dom visa ännu mer att dom vill vara kvar?
Jag skulle sätta på mig blåstället (el rödstället) o jobba av bara klåen.
Det har ju med min framtida hockeykarriär att göra, dålig reklam mindre attraktiv på marknaden o tvärtom.
Men det här är ju bara vad jag tycker, tydligen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.