1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 825865

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-01-29
JimmyH:

Nej, fattades bara det också. kan bli pinsamt. I o för sig så skiter jag vad Anrell fjanten skriver. Men det finns ju andra som läser.

Däremot så tycker jag stämingen har varit usel i dom senaste matcherna, då räknar jag inte med klacken utan övriga sittplats som ej klappar med längre. Vi uppnår aldrig det riktigt "trycket" längre tycker jag. Vi får hoppas på ändring ikväll.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.