1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 825926

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-01-29
friskan:

Jag klappar alltid händerna o försöker dra igång tillsammans med Laken o Bo "wasa" så gott det går. Precis som vi gjorde när vi "styrde" klacken i slutet av 90-talet tillsammans med "the king"(om du kommer ihåg honom på HS, tillhörde Njurunda maffian) som tyvärr bara gästspelade i 2 säsonger.

Sedan Eon byggdes har man suttit på sittplats.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.