1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614740 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 82625

Sv: Bygga nytt lag ?
Knylan: Det var så jag också tyckte... Man kan inte bara värva 10 etablerade ES/landslagsspelare.. Jag tyckte ifjol att det var intressanta värvningar prcis som jimmy också skrev i krönikan. Men nu gick det som vi alla vet. Hoppas att vi kan locka till oss någon bra som motsvarar förväntningarna iår.

Men jag står ändå för det jag skrev... ingen bryr sig...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.