1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 826384

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-01-29
Hahl Bundy: "Ursäkta men har ingen orkat kommentera clownen från Schweiz?"

Han var utmärkt. Den bästa domaren jag sett den här säsongen. Han missade visserligen lite i den tredje perioden, Björn Svenssons utvisning var framförallt för hårt dömd. Men överlag så fick jag ett väldigt gott intryck, han kändes skarpsynt och pricksäker.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.