1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 826437

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-01-29
Hahl Bundy:

Jo! det är ju så med retstickor... Att man hatar dom när dom spelar i motståndarlaget!
Till skillnad från Kåberg och Ledin så tycker jag att Jämtin är en bättre hockeyspelare.
Sen har all retstickor svårt att hålla rätt nivå. Då måste tränaren ta sitt ansvar och bänka dem.
En som jag älskade att hata på sin tid var Bulan Berglund..
Han kunde retas han!


hem.bredband.net/hundhona

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.