1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 826483

Sv: Timrå IK - HV 71 2007-01-29
Maggan: Ja, men det är ju lysande att ni tycker att han var den bästa ni sett.
Jag är inte benägen att hålla med, däremot var han bättre än en del svenska domare.

Tycker fortfarande att han inte hängde med alla ggr o tog en del konstiga utvisningar o missade grovt ibland pga att hans blick var nån annanstans, tex bentacklingen i 2:a per.

Han får nog fler chanser o det kan jag oxå tycka vara bra.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.