Mappe: Håller med dig, är nog ett kontrakt för resten av säsongen, kan inte tänka mig att killen vill riskera spela allsvenskt nästa säsong och ta ett steg tillbaka i karriären...han är ju trots allt bara född 1982
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Håller med dig, är nog ett kontrakt för resten av säsongen, kan inte tänka mig att killen vill riskera spela allsvenskt nästa säsong och ta ett steg tillbaka i karriären...han är ju trots allt bara född 1982