Ambroo: Tror som sagt att det där är en jobbig typ av homosapiens, svår att ha och göra med. Lite av en chans-värvning då det lär bli fågel eller fisk. Nästa säsong behöver vi en mer rutinerad, äldre klassback att kunna förlita oss på. En Sjödin- eller Timander-variant.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nästa säsong behöver vi en mer rutinerad, äldre klassback att kunna förlita oss på. En Sjödin- eller Timander-variant.