mikenomad: Det är helt lugnt. Det var bara ett korttidslån där samtliga parter var överens om tagen. Jag hade kört fast i Timrå likt Johan Ryno gjorde i Frölunda. Jag behövde andas en annan luft och skingra tankarna. Ambitionen har alltid varit att hitta tillbaks till Medelpad och Timrå igen.
Nu är jag trots att slemsäckarna är irriterande torra sugen på en blomstrande vår igen med rödvitt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu är jag trots att slemsäckarna är irriterande torra sugen på en blomstrande vår igen med rödvitt.
Så nu vet du hur väderstrecken ligger liksom ;-)