ernie eagle: Jag måste hålla med nån som skrev.. Du är verkligen Välkommen!(var det mikenomad)o att det känns som ett lyft här inne på HS sedan Du återkom...du livar upp oss med ditt speciella sätt att skriva o vara ! Det har kännts lite avslaget på senare men nu börjar det bli mer som det skall vara. the eagle has landed... o vi hoppas att Tik nu också går en ny vår till mötes får bara klurige Timo P. hålla ihop framöver så kan spelet också lyfta o poängen börja ramla in..
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det har kännts lite avslaget på senare men nu börjar det bli mer som det skall vara.
the eagle has landed... o vi hoppas att Tik nu också går en ny vår till mötes
får bara klurige Timo P. hålla ihop framöver så kan spelet också lyfta o poängen börja ramla in..