1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 82832

Sv: bye bye linus
Sitter just nu och kikar på en gammal löpsedel som jag har hemma på väggen!

Linus sträcker armarna i skyn efter ha avgjort mot Luleå 4-3 i vinter!

Timrås Hjälte Ger Nytt Hopp! "Vi spelar som ett helt nytt lag" Jo pyttsan!

Hade väl detta lite på känn då Linus uttalade sig om att Z:a var 98% av Timrå IK:s lag så han kände väl på sig att det var dags att lämna det sjunkande skeppet!

En del tar den lätta vägen och en del visar upp ett enormt hjärta & mod såsom Mackan nu har gjort!

Mackan du är den riktige "hjälten" och Linus är den riktige "fegisen"!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.