1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 82873

Sv: Hjälten Mathiasson
Jag: Instämmer !!
Kanon Markus !! Vad SKÖNT det känns att få veta att Timrå har denna toppenkille i minst tre år, nu borde det bli lite lättare att
fortsätta att skriva kontrakt med resten av laget och värva
nytt. Varför inte Tom Bissett ??

STORT Tack till Linus Fagermo för alla dina insatser i TIMRÅ dressen ! Lycka till i Luleå, men Kapanen kommer att spika igen när du kommer till LADAN i höst ..hi hi hi bara så du vet !!
Mitt tips Kapanen kommer att hålla nollan 6 gånger

Nästa kontrakt måste bli med Casselståhl, Rajamäki och Styf !!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.