1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 829187

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Dream Team: Tråkigt att vi tappade Warg. Jag mös när jag såg förstalinen med honom som center. Den hade varit giftig. Nu hade jag nog ändock föredragit Regin mellan Pärssinen och Hedström. Men men, Nylander har övertygat tidigare. Bara att hoppas att han återigen gör det som center!

Forza nu Timrå!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.