1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 829490

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Gladh: För helvete! Alla lag spelar väl efter sina förutsättningar. Det är aldrig ett bortalags uppgift att se till att det spelas gladhockey. Den här matchen borde WÖ ha vunnit med 3-1 eller 4-1. Under uppehållet får det tränas stenhårt på de sekvenser som EE beskriver nedan. Grattis MIK till en välförtjänt bortapoäng. Hoppas ni klarar er kvar och förblir dalarnas lag nr. 1.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.