1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 829767

Sv: Wifsta/Östrands IF - Mora IK 2007-02-03
Kenny:

Ja ja ja... Men är det inte dags att utveckla er jävla skithockey nu efter snart tre år i elitserien!? Vi - Timrå IK - inledde med värsta gladhockeyn redan under comebacksäsongen 2000/2001 och denna har vi kört vidare på vilken också renderat oss hyfsade framgångar... Ska ni bonnjävlar fortsätta på den inslagna vägen år efter år eller?! Grattis i så fall, för er förbannade icke-hockey tycks hålla er kvar i eliten. Antingen via kvalserien, ingenmansland eller 1-4 i kvarten...

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.