Röda Tallen: 1000kr för en replica är ett skämt. 100 tröjor är fortfarande alldeles för lite med tanke på hur många anhängare klubben har.. Det är alltså endast 100 st som får chansen att köpa en sådan tröja, på tok för dåligt
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
100 tröjor är fortfarande alldeles för lite med tanke på hur många anhängare klubben har..
Det är alltså endast 100 st som får chansen att köpa en sådan tröja, på tok för dåligt