Rooster23: Hmm? Vet inte vad Ann säger om sånt. :) Jag tycker det täcka könet är trevligt så länge man inte får dom som ovänner, men det är inte lätt att vara på god fot med dom alla ggr. Ajsan bajsan i såna fall.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tycker det täcka könet är trevligt så länge man inte får dom som ovänner, men det är inte lätt att vara på god fot med dom alla ggr.
Ajsan bajsan i såna fall.