RST: Om vad?? Vi kan juh inte mer än ta kontakt och lägga ett kontraktsförslag som klubben har råd med... Och enligt samma artikel har vi gjort det. Har du ett par miljoner över så varsegod och lämna över dem till Timrå om du ska kunna räkna att de ska kunna ligga i LHC-klass. Samtidigt har LHC beräknat med SM-slutspel för att finansiera sina förvärv och det är en riktig chanstagning i sportens väld. Visst vill vi ha satsning men inte till risk att vi går i bankrutt!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Har du ett par miljoner över så varsegod och lämna över dem till Timrå om du ska kunna räkna att de ska kunna ligga i LHC-klass. Samtidigt har LHC beräknat med SM-slutspel för att finansiera sina förvärv och det är en riktig chanstagning i sportens väld.
Visst vill vi ha satsning men inte till risk att vi går i bankrutt!
Skärpning nu!!