Tycho: Och vad tror du att nyförvärven mitt under säsongen kostar då? Det jag menar är att det är bättre att värva 3 riktiga nyförvärv som man vet "håller" än 5-6 chansningar. De nyförvärv man gör skall "enligt min mening" gå in i en första eller andra femma. Det är väl ingen vitts att värva nr 8 och kicka sjöberg.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
De nyförvärv man gör skall "enligt min mening" gå in i en första eller andra femma. Det är väl ingen vitts att värva nr 8 och kicka sjöberg.