1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 83692

Sv: Willys stripp
Willysson: Håller med dig... kunde man inte släpa sig dit de 45 milen (ca) så ska man inte se vad som hände där heller!
Såna tillfällen är endast för de riktiga supportrarna som åker dit....

För övrigt så har jag fårr höra att "loket" har blivit tillfrågad av Helloween om han kan göra en skiva med de till sommaren.
Men det är ju bara rykten förståss....

Vi ses på supporter festen... och när får jag min back öl förresten??? =)))

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.