1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615013 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 837169

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Underbar seger! Var helt inställd på torsk innan match, och önskade en pinne när Lule kvitterade. Jävligt skönt med en näknäpp i rätt riktning.

Två krampaktiga segrar i rad, när dom som bäst behövdes. Nu är slutspelet säkrat inom varje logisk rimlighet och det känns...förbannat skönt. Nu släpper vi de ok av ångest som tyngt oss sedan november, och lirar i harmoni resten av grundserien. Tror att det blir ett helt annat Timrå redan på torsdag mot LHC.

Ah, så härligt!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...