1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 837379

Sv: Luleå - Timrå IK 2007-02-19
Laken: Kan bara instämma. Resan hem från Luleå var väldigt skön. Segern var otroligt underbar, spec. när man såg frustrationen hos Luleås supportrar.
Jag gick med högburet huvud ut med ett härligt uppkäftigt flin på mina läppar, nickade elegant till alla lulingar o njöt.

Det var 1:a gången jag var där uppe o såg en match, däremot vet jag inte om jag vill möta Luleå i en ev. kvart, det är för långt.
Men segern satt som en fläskläpp, eller hur alla Lulingar?

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...