Frella: Om det nu är som du säger att Nilsson "ville något", varför händer det inget då? Han kan omöjligt bli kvar nästa säsong. 3 mål hittils kan knappast motivera hans fortsättning med tanke på den förmodat höga lönen.
En annan kul sak var att Styf blev matchens lirare mot Luleå häromkvällen, i kväll hande han inte ens platsat som matchens skosnöre. Det går fort i hockey ;)
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Om det nu är som du säger att Nilsson "ville något", varför händer det inget då? Han kan omöjligt bli kvar nästa säsong. 3 mål hittils kan knappast motivera hans fortsättning med tanke på den förmodat höga lönen.
En annan kul sak var att Styf blev matchens lirare mot Luleå häromkvällen, i kväll hande han inte ens platsat som matchens skosnöre. Det går fort i hockey ;)