1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614887 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 839174

Sv: Slutspel -07
Ambroo:
Precis! Nu är dom två i båset, en för backarna å en annan för fwd. Men dom har nog inte förstått det här, eller så är de så in i he,,, smarta ett inte jag förstår vad som händer.

Nu kan vi ju disskutera alla spelarna, men jag tycker det räcker mad att se hur Hedström får speltid efter speltid, men skapar ingen ting. Se bara passet till Styf i 5-4 läget, sten hårt pass på grillorna ????

Men det är båset som styr, å som jag påpekat tidigare idag, Kenta är för feg, snäll,,, eller kalla det för nått...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer