Talangscouten: Är glad att vi får ny tränare till nästa säsong ..Kenta verkar helt handlingsförlamad . När ingenting fungerar gör han absolut ingenting bara står där med armarna i kors. Ofattbart!
Är Ryno frisk så kan han ju göra lite oväntade ting i anfallszon och det spelar ju ingen roll att han skall spela med VF nästa år..vi måste använda honom nu ..få igång de få "artisthänder" vi har även om han har brister defensivt.
Idag kan det väl ändå inte gått sämre med Ryno på isen?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Är Ryno frisk så kan han ju göra lite oväntade ting i anfallszon och det spelar ju ingen roll att han skall spela med VF nästa år..vi måste använda honom nu ..få igång de få "artisthänder" vi har även om han har brister defensivt.
Idag kan det väl ändå inte gått sämre med Ryno på isen?