Visst har han gjort mycket bra. Alla dessa år med han vid rodret har ju fått klubben att etablera sig. Men det är tid att byta tränare. In med lite nya tankar och nya sätt. Det är ju lätt att man stagnerar annars. Se på Frölunda, visst har de bytt tränare men alla spelare och styrelsemedlemmar har ju gått och blivit "förslappade". Indianerna mår bar av att få kämpa.
intressant med Challe Berglund. Han verkar vara omtyckt i DIF, vad kan han göra i Timrå om han tar över? Själv är jag en stor fan av Thornberg. Men han blir väl kvar i minst ett år till i Västerås.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
intressant med Challe Berglund. Han verkar vara omtyckt i DIF, vad kan han göra i Timrå om han tar över? Själv är jag en stor fan av Thornberg. Men han blir väl kvar i minst ett år till i Västerås.