T.o.m. Linköping funderade vad som har hänt med Timrå. Citat "De brukar ju alltid gnugga på som fan". Då förstår man hur j-la usel vi är just nu. Personligen tycker jag att det har sett ut så här de senaste 20 omgångarna. Känns som rena lyckträffar de gånger vi har vunnit.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Då förstår man hur j-la usel vi är just nu. Personligen tycker jag att det har sett ut så här de senaste 20 omgångarna.
Känns som rena lyckträffar de gånger vi har vunnit.
Längtar till nästa säsong.