Maggan, vi har ju nästan samma nick ju : ) Jag har en fråga till dig.Du sitter väl med i Supporterstyrelsen? Hur ska jag göra för att få tag i biljetter till Frölunda Timrå? Jag var på GotEvent på Scandinavium och de sa att om jag vill stå i Timråklacken är det TIK och vår supporterklubb jag ska prata med.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Maggan, vi har ju nästan samma nick ju : ) Jag har en fråga till dig.Du sitter väl med i Supporterstyrelsen? Hur ska jag göra för att få tag i biljetter till Frölunda Timrå? Jag var på GotEvent på Scandinavium och de sa att om jag vill stå i Timråklacken är det TIK och vår supporterklubb jag ska prata med.